Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tohle je zajímavá diskuse, zvlášť rubrika "doporučované" se mi líbí. Prosím adminy, aby znovu prošli obodované příspěvky a dali do výběru pod článek také nějaké katolické hlasy;-D;-D;-D. Aby to nebylo tak jednostranné.

Doufám, že nikoho nedeprimuju...

4 0
možnosti
Foto

Veroniko, již jsem si několikrát všiml, že do "výběru" ohlasů jsou vybírány ty nejdoporučovanější začátky vláken. Odpovědi, které v tom vlákně dál následují, se v nich neobjevují. Takto je pravděpodobně nastaven automatický systém výběru diskusních příspěvků a nic s tím nenaděláme. Prakticky všechna vlákna zde začínají tím, že "po mě jdou" ;-)

2 1
možnosti

Dobrý den, před časem se mi stala taková věc, připojila jsem se do sítě linked-in, protože mi někdo poradil, že je to dobré pro pracovní kontakty. Tato služba nasála - mou chybou, nepozorně jsem odsouhlasila pozvání několika lidem, ale pozvání násálo všech 3000 e-mailových adres z mého kontakt listu a mým jménem a s fotografií rozesílala opakovaně (3-4 denně po dlouhé týdny) bez mého vědomí - pozvánky ke spojení do sítě linked-in. Bez mého vědomí. Takže, pane Oulický, já vás skutečně nekontaktovala, ani jsem vás do své sítě linked-in nezvala. Ale pravděpodobně jsem s vámi byla v minulosti v kontaktu kvůli blogu a tak se váš e-mail dostal do mého kontakt listu a linked-in vás oslovovalo mým jménem. Zato se vám omlouvám, ale já s tím nemám nic společného. Tereza Boehmová

4 1
možnosti
Foto

Děkuji za vysvětlení, paní Boehmová, jen mi přijde trochu divné, že to trvalo 2 měsíce. Já jsem skutečně ještě týž den odeslal dotaz, co si pod tím mám představit. Krom toho mi přijde trošku divné, že máte propojený soukromý e-mail se služebním. Já používám také dva druhy e-mailových adres - soukromé i pracovní, ale, protože firemní data jsou firmy, tak si hlídám, aby se tato data neobjevovala na mém soukromém kontaktlistu. Nikdy člověk totiž neví, kdy ve firmě skončí a považuji za, minimálně, nefér, odnášet, byť "nechtíc" s sebou i data, která mi nepatří.

2 1
možnosti

Nezlobte se, ale vaše fňukání proti pani Boehmové je nejen mimo mísu ale taky značně nechutné a nevhodné. Přitom úplně stačilo, kdybyste jí eventuálně napsal, že si podobné reklamní akce nepřejete dostávat a vše by bylo vyřešeno. Propírat to takto veřejně, je známka velké nízkosti.

1 0
možnosti
Foto

Václave, jenže já to řešil e-mailem ihned. Ne přímo paní Boehmové, ale na adminy, ale žádnou odpověď jsem za dva měsíce opravdu nedostal.

2 1
možnosti
Foto

Pane Oulický, když zastánci bratrů Mašínů adorují jejich loupežné vraždy, tak je to v pořádku?

Nevhodný příspěvek o postřílení páterů jen vypovídá o kultuře části naší politické scény, která loupežné vraždy dokonce pokládá za hrdinské činy.

A zastánců těchto loupežných vražd je i řada křesťanů jako jsou Nečas, Kalousek, Schwarzenberg!!

2 6
možnosti
Foto

Uz jste zase po necem uklouzl, pane Petriku. Drzte se tematu.

6 2
možnosti
Foto

Celá řada lidí provokuje, ať v diskuzi nebo blogy. I provokace je jednou z forem, jak zaujmout. Když napíše, pár páterů postřílet, určitě tím nenabádá k násilí, ale jen vyjadřuje svůj názor na boží služebníky. Spíš než pobouření to vyvolává otázku, čím si páteři vysloužili takový postoj. O politicích to tuším, s pátery zkušenost nemám.

2 3
možnosti
Foto

Kdyby někdo napsal: "Pár politiků postřílet!", asi bych také nadskočila, pane Bicero.

Znáte to o lese a třískách?

7 0
možnosti
Foto

Co to tu povidate o Boemove, nebo o adminech? Mne nikdy neublizili ani co se za nehet vleze. Pani Boemova je jedna z nejslusnejsi z adminu, jen musi byt clovek sebekriticky. Vy mate mindraky a ted je tu ventilujete. Vic vam nepovim, nebot jak vas znam, z diskuzi, tak jste jeden zaryty katolik, ktery veri v dedecka na oblacku. A to mi staci. Jste jako decko, ktere zae veri ze mu Jezisek naklada darky. Jdete s vasimi narky do haje pane Ouklicky..

6 4
možnosti

Pane Krejčí, myslím že vysmívat se lidem za jejich víru (jak právě činíte) je jedna věc, ale vyzývat k vraždění je už trochu za čárou bez ohledu na to, jestli s těmi potenciálně postřílenými souhlasíme nebo ne. Fakt ve výzvách k násilí necítíte nic nevhodného?

4 0
možnosti

J89o19s50e67f 27K94r33u94m

3. 11. 2013 13:05

souhlas s titulkem, díky za připomenutí :-)R^

0 2
možnosti

To jako fakt? Další Formánek?

4 0
možnosti
Foto

Ano, historie zná mnohé nářky zhrzených ministrantů, kteří si byli stěžovat u pana faráře a přesto nebyli vyslyšeni. Prostě Vám smazali diskusní příspěvek a jinému diskutérovi ne. To je celkem normální, dospělý a vyrovnaný člověk to přejde s přehledem a nepíše hned hysterické články Rv

5 5
možnosti

Uff.....Beru to tak, že v tomto počasí jste si nevzal čepici a na kolotoči......no však víte

4 2
možnosti

K71a96r27e63l 38N85o35v19á45k

3. 11. 2013 12:31

Akce vzbuzuje reakci. Církev volá po násilném odebírání majetku lidem, kteří s kauzou "zabavení majetku církvím  státem" nemají nic společného.

Většina z nich v té době ani nebyla na světě a budou muset, pod hrozbou násilí, odevzdávat část svého majetku církvím.

Násilí pak může vzbudit  násilnou obrannou reakci  oběti.

5 5
možnosti
Foto

Předně tento článek není o Majetkovém narovnání státu a církví a druhak ... víte, o čem ten zákon je? Kdo bude vracet? A o jakém násilí tu mluvíte? 8-o

4 1
možnosti
Foto

Třeba akce vzbuzuje reakci, například absolutně nelze pochopit, proč se tak navážíte do komunistů a srovnáváte je s nacisty, když Julius Fučík zveřejnil v Tvorbě 17. ledna  1936 článek Všední život v třetí říši (s. 39), v němž bylo zvýrazněno, že "v katolických krajích roste protifašistické smýšlení. Zvláště katolické svazy mládeže ... vyvíjejí čirou aktivitiu. Sebevědomí katolického obyvatelstva tím nesmírně vzrostlo a dnes do katolických krajů SA nebo členové Hitlerovy mládeže v uniformě si netroufají".

Tedy je evidentní, že katolíci s Hitlerem nekolaborovali, což je tedy v komunistickém tisku hodnoceno jako pozitivní fakt. Proč tedy házíte nacisty s komunisty do jednoho pytle?

Z pouhé nevědomosti?

0 0
možnosti
Foto

Aha, tedy to, že někdo tvrdí, že nějaká ideologie je zločinná je stejné, jako volat po zabíjení lidí?

Pane doktore, uniká my trochu logika Vašeho příspěvku. I tak Vám za něj děkuji a jsem rád, že i někdo další odhalil, že křesťanství a nacismus k sobě opravdu nepatří, jak rádi mnozí oponenti používají ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem člověk ..... zatím .....