Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hergot tady to prořídlo... skoro polovina příspěvků pryč. Čím to?

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že máte recht, a víc nemám, co bych k tomu dodal. - Snad jen, že se můžu jistě i mýlit. R^

0 0
možnosti
JR

J91a49r80a 24R66a24n57k

8. 3. 2014 23:46

R^ JIri!!

Pan Novy je srdickovy zacatecnik, odpovida na kazdy prispevek a dekuje vsem neustale, ted urcite uz pracuje na dalsi ptakovineRv

1 1
možnosti
Foto

Zdravím Vás Jirko:-), jsem tu jen na malý skůček, protože jsem si pořádně pročetl, už asi po 7 x Váš článek, ve kterém jste několikrát zmínil moje jméno. Snažím se pochopit ono "nevyřčené" a energii, kterou navázal na psané slovo i "mezi-řádky". Rád bych vysvětlil některé věci, ale asi bych neusnul;-D - resp . už usínám a hlava mi padá - a tak sem dám alespoň tento můj malý vzkazík (ráno článek) a potom hned hajdy do hajan. Víte Jirko, já jsem moc rád, že můžete i takto delikátní věci řešit. Zítra hned pověsím článek s mým komentářem jako reakci na Váš článek. Budu se snažit být co nejobjektivnější a ikdyž někdy (skoro vždy;-D) vysvětluji (píšu) strašně složitě nedá mi to, abych podle svých schopností vyjádřil, co v této věci vnímám já osobně. Jen jedna věc tady a už opravdu mizím. V žádném případě jsem si nezjišťoval cokoliv o slečně Lucii. Odkaz na její FCB má přímo pod profilovou fotografií a já jen klikl. Mi to vlastně nedávalo smysl, kdy jsem slečnu Lucii neviděl jako nominovanou mezi chlapy a chtěl jsem zjistit, co je jen zač a kdo je to. Nenapadlo mne, že nominace asi byla na blogu ONA DNES. Ještě prostředí blogu dokonale neovládám. Zjistil jsem, že vítězem byla ona a potom jsem uviděl onu reakci na zdi. Řekl jsem si, že mi to nějak neštymuje s ohledem na ocenění a tak jsem prostě, jako ostatně vždy a standardně, začal psát. Nebylo to nic osobního a ani mne nikdo nenavedl. No nic Jirko, mizím odsud. Přeji Vám dobrou noc a pohodově strávený víkendV

1 2
možnosti
JR

J70a84r29a 23R73a72n42k

8. 3. 2014 23:54

Pane Novy, pokud ve Vas zustalo trochu soudnosti, usetre nas zitrejsiho "poveseni" dalsiho nesmyslu a setrte temi emotikony, je to ad nauseam.

2 1
možnosti
Foto

Pan Oulický vyjádřil srozumitelně a zřetelně svůj názor, a já s ním naprosto souhlasím. Kéž Lucie píše dál, jako psala dosud. Jistě se to každému nemusí zamlouvat tak, jako se to třeba líbí mně. Ale já osobně jsem ráda, že se najde křesťan, který se nereprezentuje pokrytecky, jako nějaká dobromyslná a připitomělá ovce, ale za svoje přesvědčení se umí postavit. Proti zlu je nutné neustále bojovat, přiměřeně a prostředky volit úměrně. Nejsme jako oni, to jistě. Ale  nenecháme si dělat na hlavu. Asi tak.

3 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

MKP

Autor si, zřejmě neúmyslně, plete světskou spravedlnost s vraždou tyrana. To jsou naprosto odlišné věci. Ano světská spravdelnost může odosudit zločince i ke ztrátě života. Dokonce i dnešní církev to připouští. Nikdo však nesmí vzít spravedlnost do svých rukou, byť měl ty nejušlechtilejší pohnutky. V tom okamžiku se sám stává vrahem. Dokázal bych to pochopit, kdyby se to týkalo člověka tímto tyranem přímo postiženého. To pak člověk uvažuje v určitém afektu a pokud něco takového provede, je takový čin pochopitelný. Nikoliv dovolený. Vyzývat však někoho, aby vraždil, byť tyrana, staví dotyčného na úroveň právě toho tyrana. Byť by k takové výzvě měl ty nejušlechtilejší pohnutky. Proto se slečnou Luckou nemůžu a nesmím souhlasit.

Možná se moje poznámka může jevit poněkud zmatenou. Je nutné si však uvědomit, že se jedná o velmi široký morální a právní problém, který se nedá vyřešit několika řádky, dokonce ani několikastránkovým pojednáním.

Nicméně je velmi dobře, že tento článek vznikl a rozpoutal poměrně širokou diskuzi. Každá alespoň trošku kultivovaná diskuze totiž vede k tříbení názorů, což tato společnost velmi a velmi potřebuje.

2 3
možnosti
Foto

Ach jo... Jak už jsem napsal jinde - měl byste pravdu, kdyby byl Kim v důchodu. Ale v důchodu není, vraždí a týrá teď. A proto je naprosto legitimní a plně morální ho zabít, aby byl zastaven. To není "braní spravedlnosti do vlastních rukou", to je nutná a oprávněná obrana jeho obětí!

2 1
možnosti
JL

Tak pan Nový napsal svůj standartní článek, na ten facebook upozornil v diskuzi Lála. Ale zas na druhou stranu - Lucka a Větva? Pane Oulický, vždyť my se snad dostáváme lehce k normálu.

1 0
možnosti
VK

Ja jsem nejak nepochopil clanek pana Noveho. Zrejme ale hlavne on nepochopil status slecny nebo pani Lucie. Panu Novemu nedoslo, ze podstatou onoho statusu byla zprava o pripravovane vrazde 30 lidi /dodavam ze je mi uplne lhostejne jakeho jsou vyznani. Nabozenstvi je nevyznamna soukroma zalezitost/. Tedy, to prase planuje zabit 30 lidskych bytosti a pak Novy mudruje nad tim, ze si nekdo dovoli prat si aby toho smejda nekdo konecne sejmul. Opakuji, nechapu pana Noveho.

3 0
možnosti
JH

J93a68n 11H59a36n57á49k

7. 3. 2014 17:34

Abych řekl pravdu, zvláštní blog. Nevím, jestli Lucie stojí o servilnost v této formě místních "..asi člověků", ale každého věc.

3 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem člověk ..... zatím .....