Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Můj obdiv pane Oulický. Články pana Petříka už několik měsíců míjím širokým obloukem. Je poměrně monotematický a už z názvu vím, co v něm asi bude. 

Diskuse s ním nemá žádný smysl.

8 2
možnosti
MK

Nemá, protože má v hlavě smyčku, který se neustále opakuje dokola. :-)

3 1
možnosti
Foto

Pane Vodvářko, tak v tomto se od sebe asi příliš nelišíme.

Každý máme svoje témata.

0 1
možnosti
PK

Jeden zásadní rozdíl bych viděl. Pan Vodvářka ve svých článcích a diskusních příspěvcích nelže a jeho názory mají hlavu a patu.

4 1
možnosti
Foto

Pane Kudličko, už jste mi nějakou lež dokázal?

A to, že nejste schopný moje články a diskusní příspěvky pobrat, není můj problém.

1 4
možnosti
PK

Celý článek pana Oulického je o tom, jak kecáte. Kdybyste měl alespoň špetku soudnosti, tak to přiznáte. A ano, vaše neustálé lži a překrucování "pobírat" nehodlám.

3 1
možnosti
Foto

Totéž mohu napsat o každém autorovi či diskutérovi, když na jeho argumenty nenajdu odpovídající odpovědi.

Toto se stává, jak panu Oulickému, tak Vám, tak i celé vaší katolické partě. Proto alespoň nadáváte a svoje oponenty, na jejichž argumenty nemáte odpověď, obviňujete ze lži a z kecání.

Jiné argumenty než zaslepené komunistobijectví nemáte a přitom sami nejste o nic lepší než komunisté, které tak rádi kritizujete.

1 2
možnosti
PK

Pan Oulický vám to vysvětlil naprosto polopatě, dokázal vám, že prostě kecáte. Jaké argumenty ještě chcete? Vy nám vyčítáte nějakou zaslepenost, ale sám budete donekonečna trvat na svých názorech, které jsou pomýlené a maximálně tak motivované vaší nenávistí vůči církvím. Prosím, nenáviďte si církev, považujte nás věřící za blázny, kteří věří bludům, ale nelžete v tom, co hlásá církev (její představitelé).

4 1
možnosti
Foto

Pan Oulický zde prezentoval svoje názory, kterým Vy ve svojí náboženské  zaslepenosti věříte stejně jako svým náboženským autoritám. Když papež katolíkům řekne, že vědomé zabránění početí využitím neplodných dnů není antikoncepce, tak tomu slepě věříte, třebaže jde o naprostý nesmysl.

Takže, názory máte pomýlené Vy a ne já.

Církve jsou mi celkem putna (třeba Svědci Jehovovi mi nevadí vůbec a pravoslavní křesťané jsou mi docela sympatičtí), ale většina katolíků mi vadí pro svoji netolerantnost vůči ostatním (nejen ateistům, ale i třeba pravoslavným).

Ale nejvíce mi katolická církev vadí pro svoji chamtivost, kdy ukradla práci našim předkům a výsledky této jejich práce nyní agresivně vyžaduje všemožnými podrazy a korupcí. Když komunisté po roce 1948 ukradli mnoha lidem majetky, tak jim za to katolíci nemohou přijít na jméno a přitom se nyní katolická církev chová podobně.

Takže pane Kudličko asi takto.

1 5
možnosti
PU

P33e35t95r 20U21h73e86r

1. 4. 2014 14:09

Ano, vy komuniste jste v roce 1948 ukradli mnoha lidem a cirkvim majetky. Ted se ty majetky, mnohdy v zalostnem stavu, vraci podle zakona, s cim mas porad problem, ignorante?

Nikdo z katoliku nemuze za to, ze tvoje rodina byla neschopna a nebylo jim co zabavit. Ted si proste jen lecis mindrak.

3 1
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem člověk ..... zatím .....