Děkujeme za pochopení.
L33u45d27m26i96l30a 70S83v50o93z79i76l60o66v83á
Ano, nic jiného se k tomu nedá dodat. Máte naprostou pravdu, takže doufám, že jste připraven, až na vás začnou plivat. To je něco jako národní sport.
R22i38c39h65a53r44d 49N16o54v23a76k
berte i takto, buh prisel do evropy s olivovou ratolesti, byl vedeckymi atheisty vyhnan, jeho verni povrazdeni, jeho chramy zboreny, takze prichazi, protentokrat s trestajicim mecem islamu. boha proste neznicite.
svym zpusobem je dobre, kdyz muslimove prichazeji do atheisticke evropy, koran obsahuje na ne recept.
O73t78t81o 12Č61e66r87n34ý
Určitě a bez výhrad:
B58o82h97u84m48í51r 73Š94i21m19e33k
Díky, Jiří!
J16a54r75a 90R72a17n82k
Zvlaste k posledni vete, bojime se vsichni a vsude, ale nekde si musime zachovat lidskost a jedno, jake viry. Mam pratele, kteri museli kdysi prchnout z Iranu, protoze byli pronasledovani, jsou Bahaii, znam i mormony, kteri jsou naprosto normalni, co delaji doma mne nezajima.
M72a12r30t75i12n 53K19a30v11k93a
Jenom pro Polického. Křesťanská láska je láska tří L.
Láska jako Agapé. Lásky jako caritas a Láska jako eros.
Agapé je Láska pocházející od Boha. Láska všeobjímající , žárlivá a trestající. Láska člověka k druhému člověku je jen odrazem Agapé. Caritas, je Láska pomáhající, Láska milosrdná, Láska chápající. A pak je zde Eros. Láska sexuální. Ve vztahu manželském mluvíme o spojení všech těchto L. Ve vztahu k ostatním lidem, mluvíme o Agapé a Caritas. Nemůže být ovšem Caritas bez Agapé. Jak taková láska vypadá v praxi ukazuje například život Dona Bosca, který pomáhal sirotkům a chudým dětem. Jeho pomoc nespočívala jen v tom , že jim dal přístřeší, nakrmil je, dal jim práci, ale hlavně v tom, že jim ukázal Boha (Agapé) . Stejně tak otec Damián, který položil za svou činnost život na ostrově Malokai. Stejně tak Filipo Neri. Za všemi těmito zůstala nejen pomoc bližnímu, ale také mnoho svatých a silné církevní společenství.
A také nelze zapomenout na jezuitské redukce na jejichž místě vznikla dnešní Paraguay. To je ta křesťanská láska a milosrdenství.
Když se oháníš občas Kristem, tak si uvědom, že mnozí žádali Krista o pomoc, ale jen málu se pomoci dostalo a vždy to bylo podmíněno jejich vírou. Ať už se jednalo o samařskou ženu, římského setníka, ale například i ve Skutcích je psáno, když apoštol Petr a Jan byli na nádvoří chrámu a tam byl mrzák který nemohl chodit, tak Petr se rozhodl mu pomoci, když viděl, že se na ně dívá a očekává pomoc a řekl: "Zlata ani stříbra nemám, ale co mám , to ti dám. Ve Jménu Ježíše Krista Nazaretského choď"
Tento příběh má dva aspekty. Křesťan může pomoci jen tím co má a jeho pomoc by zároveň měla vést k víře obdarovaného. Tedy měla by obdarovanému ukázat cestu spásy. Naše pomoc by totiž vždy měla být ve jménu Krista. Materiální pomoc by měla být součástí pomoci duchovní. Protože jak již upozorňovali církevní Otcové "Co je platné, když někomu zachráníš život, když ztratí duši?"
Já vím, že pro tebe tohle bude nepochopitelné.
M57a14r26t34i13n 80K82a55v58k11a
Ale je to to samé, jako dnes jsou hlasy po tom, aby ti co přichází do Evropy přijali naše hodnoty.
R44a33d85e96k 86P18o94l78i37c24k32ý
1/ Do Evropy jde jen zlomek uprchlíků-není to tak, že jich většina chce k nám.
2/ Za situaci v regionu odkud k nám lidé prchají může do značné většiny "křesťanská" Evropa (kolonie, studená válka, vměšování se). Právě křesťanská Evropa byl v minulosti tou nejagresivnější skupinou na světě-většinu světa silou dobyla a při tom vyvraždila stovk milionů lidí.
3/ Většina lidí se dala do pohybu kvůli válce či persekuci nebo ekonomickým důvodům. Jen zcela mizivé procento migruje kvůli víře. Migrační vlna nemá nic společného s vírou či nevírou lidí v Evropě.
Jednou ze základních vlastností křesťana je milosrdenství a láska k bližnímu-to vám nějak zcela z článku vypadlo
M38a16r94t41i38n 30K71a11v63k15a
Láska k bližnímu nemůže být větší než láska k sobě a své rodině. Kristus řekl miluj svého bližního jako sám sebe. Neřekl miluj svého bližního více než sebe. A křesťané podle Evangelia mají pomáhat především bratřím ve víře, kteří jsou v nesnázích.
Takže tady zase nežvatlej o lásce k bližnímu, když sám jí nemáš a o milosrdenství,které vůči invalidům neznáš.
P17e81t51r 94Z18á27v57l80a74d91s83k64ý
Já se, úplně mimo kontext, zeptám: a co jsou to vlastně lidská práva? Kdo to určil, kdo mu dal mandát toto jednotlivé právo zakotvit a jiné naopak odmítnout? Nejde o zcela umělý konstrukt? Možná právě v tom můžeme hledat příčinu vlivu socialistů.
J29i32r33k23a 84O61u34l88i19c79k51ý
Lidská práva jsou ta, která jsou přirozená. Člověk je přirozeně svobodným tvorem.
M75i59r27o71s42l18a26v 11M39a36c50e43k
Korporátní ekonomický systém si s tím poradí. Za peníze z EU a evropské dotace bude možné přestavovat kostely na mešity. To nakopne ekonomiku, sníží cenu pracovní síly a nastolí nový blahobyt.
J78i89r47k96a 62O32u47l73i74c37k22ý
Ten pokus o zvedení blahobytu přestavováním kostelů na něco jiného tu už jednou byl, když soudruzi začali kostely využívat jako sklady všeho možného či dokonce jako vepříny či stáje pro dobytek ..... jak to dopadlo, to víme všichni .....
P16e96t58r 25Z11á79v27l72a71d52s41k67ý
Chtěl jsem původně napsat, že s tím článkem absolutně nesouhlasím, protože je příliš religiózní. Pak jsem slevil v tom odsudku proto, že ačkoliv jsem absolutním ateistou, přesto (výchovou) vyznávám podobná morální kritéria, jako judaisticko-křesťanská kultura. Nemusím chodit do kostela, nemusím provádět nějaké rituály a přesto křesťanství akceptuji jako určitý etalon étosu.
Celá ta pře o uprchlíky je vlastně chybně (a manipulačně) předkládaná.
Jedna skupina jsou lidé (a v té vlně tvoří jen malou část), kteří utekli, protože jim šlo o život. Druhou částí jsou čistí ekonomičtí migranti, kterým někdo řekl, že v Evropě si lidé žijí jako prasata v žitě a oni to chtějí také mít (to je většina). A mezi nimi jsou zamícháni vyložení agresivní a militantní šiřitelé jiného životního konceptu.
A není prostě možné říci, že uprchlíky absolutně přijímáme, nebo absolutně nepřijímáme. Ten první názor je sebevražedný. Kdo jej prosazuje, pohrdá naší kulturou, pohrdá svými rodiči a prarodiči, protože říká, že žili zbytečně.
Ten druhý postoj také není čistě objektivně správný. Nemluvím o nějaké marxistické relativizaci hodnot, ale o tom, že pokud je nám někoho věcně líto, můžeme mu pomoci (zdůrazňuji slůvko můžeme, ne musíme).
Tedy společnost je uměle rozpolcována (nejen) médii k tomu, aby zaujala striktně ten, či opačný extrémní postoj. A nespěje to k ničemu jinému, než k válce a z toho mám opravdu jen velmi nepatrnou radost.
Opakovaně píši: jsou to (i podle zákonů EU) ilegální migranti. Přijmout můžeme (a na soukromé náklady), jen ty, kteří o azyl legálně požádají a buď jej dostanou, nebo ne. To ostatní jsou vetřelci a je třeba je všemi způsoby poslat zpět, odkud přišli. Ta pseudohumanita EU nás zahubí. Austrálie se zachovala racionálně. My musíme udělat totéž.
http://www.svobodny-svet.cz/1041/pristehovalecka-vlna-se-da-zastavit-do-roka-a-do-dne.html
J18i41r82k67a 62O11u40l77i87c32k43ý
Však také, Petře, píši, ať to není vnímáno jako nějaká agitka ..... jen prosím, neplivejte na kříž, kdo na něj plive, plive na hroby svých předků, kteří kříž vyznávali. Ta reltivizace hodnot nastala právě odmítnutím kříže a jeho ostrakizací.
Se zbytkem toho, co píšete, v podstatě souhlasím.
L93a24d37i36s85l42a77v 11N32á14d65v45o59r10n10í59k
...souhlas pane Jirko...i s to poslední větou....naprosto vás chápu....jenom mi zkuste vysvětlit...proč se nám někteří zakázat i ten prostý lidský strach...???
J19i77r71k57a 47O31u17l87i30c49k78ý
Nevím ... snad proto, že sami mají strach .....
Ale třeba i z toho důvodu, a teď hodně fabuluji, že součástí oněch experimentů sociálního inženýrství je snaha vytvořit emocíprostého člověka .... ten se snadněji pak ovládá.