Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ellukas

15. 7. 2012 14:59
A vy znáte ideologii a hnutí

, které se historicky neprokázaly  jako potlačovatelé svobod člověka? Ja talpvý směr neznám, ale rád se nechám poučit

 K těm mzdám: v r. 1985 průměrná mzda činila více než 3000, - Kčs.

1 1
možnosti
JB

monthy70

15. 7. 2012 15:15
Re: A vy znáte ideologii a hnutí

přesněji 3600.to jsem potom s mým nástupním platem 1150 pod úrovní dnešní minimální mzdy

2 1
možnosti
PK

ahaswer

15. 7. 2012 14:16
Neoponuji,jen poznámka

U částek za bydlení je otočení propočtu poněkud kulišárna,nezdá se vám? :-) Dodržením postupu by vám vyšlo,že dnes platíme za byt a související příliš mnoho,že?

Jo,u lékařské péče za totáče jste zapomněl na poplatek za recept,myslím 10,- Kč.

Opravdu,jen poznámky.

2 1
možnosti
BM

Boma

15. 7. 2012 14:50
Re: Neoponuji,jen poznámka

Jistě máte pravdu v tom že se na nákupech dá ukázat jak se máme dobře. Ale to je zavádějící. Pro život je potřeba i spousta jiných věcí. Neuvedl jste pro děti něco do školy, platba za různé kroužky sportovní a kulturní vyžití. To jsou děti a co dospělý člověk také měl a má své potřeby. nepočítám nájem, inkaso a podobné povinné platby. Mimochodem já si pamatuji že rohlík stál 30hal. chleba obyč. 3 kč.  Pro mne je však důležité co jsme schopeni za ten rok při stejném způsobu života ušetřit, nebo kolik mi na konci roku zbyde. Mám dojem že se dojde k zajímavým číslům. Proč mám dojem že dnešní situace je pro spoustu lidí méně příjemná než na konci 1989

Hezký den

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem člověk ..... zatím .....