Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, zasloužená. R^

Jeho vrazi to však vidí jinak: http://www.komsomol.cz/?p=1912#more-1912

1 0
možnosti
Foto

Jen mne napadlo, že se nezúčastnil nikdo z organizace bývalých politických vězňů. Já jsem to za svou povinnost považoval, i když soukromě.

2 0
možnosti
Foto

Ale byli tam ze serveru totalita.cz

0 0
možnosti
Foto

Uctívání památek zesnulých je dobrý zvyk, je dobré když se lidé scházejí a uctívají než naopak. U významných osobností o tom média široce informují, jako například o nedávné pietě na Olšanech kde promluvila paní poslankyně jejíž jméno jsem již zapoměl. Zde šlo o méně známou osobnost, proto jsem rád že o tom informujete.

0 1
možnosti
Foto

existuje jistá psychická porucha, jež se jmenuje obsedantně kompulsivní neurosa. Jedním z projevů je to, že postižený má potřebu neustálých projevů (verbálních či písemných ) a to i v tom případě, že o dané věci absolutně nic neví.

Léčba spočívá  v tom, že svou energii postižený napře jinam, třeba k nějaké užitečné činnosti. 

Zkuste to a uleví se vám.

4 0
možnosti
Foto

Vážený pane Oulický, děkuji Vám za sérii článků o P. Josefu Toufarovi. Dovolil bych si Vámi uvedenou modlitbu za jeho blahořečení šířit dále.

R^

6 0
možnosti
Foto

Zkuste mne zkontaktovat přes FB. Mohu Vám zaslat příslušný letáček v elektronické podobě, tak jak mi jej poslal postulátor beatifikačního procesu p. Petráček.

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že jsem se nemohl účastnit.

1 2
možnosti

P78e93t40r 13U16h47e70r

26. 2. 2015 9:13

dobře, žes tam nebyl...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS